Hold 3 2016

7.mar. kl. 9-18

9.mar. kl. 9-18

11.mar. kl. 9-18

14.mar. kl. 9-18

16.mar. kl. 9-13.30

HOLDTILPASSEDE KURSER

Det nøjagtige kursusprogram lægges fast i forhold til den specifikke deltagerkonstellations behov. I nogle tilfælde vil det være overvejende PRAKTISK VIDEN OG VÆRKTØJER indenfor hjemmeside, blogging, fotoredigering og sociale medier. Og i langt de fleste tilfælde er det vigtigst med de INDRE FORUDSÆTNINGER – tør jeg, vil jeg, kan jeg, hvordan holder jeg ud, hvad har jeg brug for af ressourcer m.m. Under alle omstændigheder vil der altid være elementer af det hele og som noget nyt indgår SALG som en ny konkret del af kurset.

Pris pr. kursus:

12.000 kr. inkl. moms

Hold 4 2016

5. april kl. 9-18

12. april kl. 9-18

19. april kl. 9-18

26. april kl. 9-18

2. maj kl. 9-13.30

HVAD OPNÅR DU SOM KURSIST

Målsætningen er, at du som deltager ved kursets slut

  1. ved, at eller om du ønsker at være selvstændig og i hvilken grad
  2. ved, hvad der skal til af strategier, planer og resourcer og har et realistisk forhold til, hvad og hvor meget der er muligt, inkl. handlingsplan, økonomisk plan, plan b, hold-ud plan m.m.
  3. har grundlæggende kompetencer til at sælge og markedsføre dig online via hjemmeside og sociale medier
  4. og er i fuld gang med at leve og udføre planerne.

WORDPRESS HJEMMESIDE, BLOG, FACEBOOK m.m.

Som kursist vil du efter endt kursus kunne redigere din hjemmeside (som du enten allerede har eller kan tilkøbe hos mig til kursistpris), blogge fra den og bruge Facebook som markedsføringsplatform. Du vil endvidere have gode profilbilleder til onlinebrug og print –
Vigtigst af alt: du vil have en klar indre fornemmelse af dit ønske om at være selvstændig, som vil tjene som navigator og guideline fremover!

MINE FORUDSÆTNINGER

  • cand.merc. i afsætningsøkonomi
  • international marketingkarriere
  • opstart af 3 bæredygtige, selvstændige erhverv gennem de sidste 15 år
  • ID Life Coach
  • Mindfulness-instruktør
  • Familie- og organisationsopstiller
  • Webdesigner
  • Fotograf

OPTIMÉR DIN KVALITET

Skab tryghed og tillid

Gode salgsmaterialer

  • hjemmeside
  • Facebook
  • fotos af dig og dit lokale
  • referencer, CV, m.m.

Positiv personlig attitude

  • selvtillid
  • mod
  • kærlighed til dig selv og andre
  • fravær af angst m.m.

Mærkbar integration af mål, strategi og handlingsplan

  • m.m.

VÆR SYNLIG

Alle skal kende dit produkt!

Kalender for 3-6 måneder

  • workshops, kurser, foredrag, webinarer m.m.

Handlingsplan

  • hvad gøres hvornår; detaljerede skridt

Plan for markedsføring på de sociale medier

  • hvad skrives, hvor ofte, skal der boostes og annonceres

Find på alternative markedsføringsideer

  • velgørenhed, konkurrencer, blogging, alliancer, strategisk samarbejde, sponsoring osv.

VÆR VEDHOLDENDE

Bliv ved!

Løbende evaluering

  • ikke for tit og ikke for sjældent

Hold ud plan

  • lav en plan for de dage, hvor det er nemt at miste modet; de vil uværgerligt komme, uafhængigt af graden af succes

Find sparrings- og opmuntringspartnere

  • og lav aftaler om, hvordan I bruger hinanden

LÆR AT SÆLGE

Altafgørende for din succes!

Ærlighed frem for alt

  • Lær, hvordan det ikke bliver påtrængende eller ubehageligt at sælge
  • Lær, hvordan du sælger ærligt og redeligt

Bliv skarp på dit produkt

  • Lær at blive skarp på værdien af dit produkt/din ydelse og på, hvorfor den skal på markedet
  • Lær at finde frem til dine kunders og klienters behov
  • Lær, hvad en dygtig sælger skal kunne for at lykkes

Udvid din kundebase

  • Lær at gå fra planlægning og overvejelser til rent faktisk at udføre salget og sælge din ydelse til kunden
  • Lær, hvilke spørgsmål, der skal stilles, for at få skabt en god relation mellem dig og kunden